Regulamin E-konsultacji
Regulamin E-konsultacji w aktualnej wersji obowiązuje od dnia 15.08.2020
Regulamin określa prawa i obowiązki Usługodawcy i Klienta związane z umową o świadczenie usługi E-konsultacje zawieranej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonej pod domeną www.jakurzadzicwnetrze.pl, w tym zasady i tryb wykonywania przez Klienta będącego konsumentem prawa odstąpienia od umowy.
Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniżej wskazane pojęcia mają następujące znaczenie:
- Dzień Roboczy– każdy dzień od
poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,- Klient – osoba fizyczna
posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność
prawną mająca odpowiednio miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej; - Konsument – Klient będący osobą
fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła
lub zamierza zawrzeć Umowę o świadczenie usługi E-konsultacje z Usługodawcą
niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, - Kodeks cywilny– ustawa kodeks
cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., - E-konsultacje– usługa, świadczona
przez Usługodawcę lub podmioty trzecie, prowadzona za pośrednictwem Internetu
lub telefonicznie będąca przedmiotem Umowy o świadczenie usługi E-konsultacji
między Klientem a Usługodawcą; - Regulamin– niniejszy regulamin;
- Strona– strona internetowa
Usługodawcy dostępna pod domeną www.jakurzadzicwnetrze.pl - Usługodawca– Apartovia, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej
przez ministra właściwego do spraw gospodarki, os.Miodowe 10/3, 62-050
Krosno, posiadająca numer NIP 6961717512 - Umowa o świadczenie
usługi E-konsultacje – umowa o świadczenie usługi
E-konsultacje zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą za
pośrednictwem Strony, na podstawie której Usługodawca zobowiązany jest do
wsparcia z zakresu projektowania wnętrz w wymiarze czasu wskazanym na Stronie,
a Klient do zapłaty ceny; - Ustawa o prawach
konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Klient – osoba fizyczna
Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna ale konieczna do zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje.
Umowa o świadczenie usługi E-konsultacje. Sposób i termin spełnienia świadczenia
- W celu
rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje
należy wybrać jedną z dostępnych opcji E-konsultacji:- Konsultacja
do 30 minut - Konsultacja
do 60 minut;
- Konsultacja
następnie kliknąć „Zapisz się na E-konsultacje” a następnie uiścić odpowiednią opłatę.
- Umowa o
świadczenie usługi E-konsultacje między Klientem a Usługodawcą zostaje
zawarta z chwilą przesłania Klientowi drogą korespondencji e-mail przez
Usługodawcę potwierdzenia rezerwacji terminu E-konsultacji i zapłaty ceny. - W
przypadku rezerwacji terminu E-konsultacji bez uiszczenia opłaty przez
Klienta Usługodawca prześle Klientowi numer rachunku bankowego do
uiszczenia opłaty za E-konsultacje na adres e-mail wskazany podczas
rezerwacji terminu E-konsultacji. - Usługodawca
nie jest zobowiązany do osobistego świadczenia E-konsultacji, może
powierzyć realizację Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje podmiotom
trzecim. - Umowa o
świadczenie usługi E-konsultacje ma charakter jednorazowy i zostaje
zawarta na czas realizacji usługi E-konsultacje, co oznacza, że Klient
rezerwując nowy termin E-konsultacji i uiszczając cenę zmierza do zawarcia
nowej Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje. - Usługodawca
korzysta do rezerwacji terminów E-konsultacji oraz realizacji Umowy o
świadczenie usługi E-konsultacje z rozwiązań informatycznych oferowanych
przez podmioty trzecie, co wiąże się z koniecznością powierzenia im
przetwarzania Twoich danych. Z uwagi na korzystanie z systemu ScheduleOnce dane osobowe mogą być przekazywane do Stanów
Zjednoczonych i przechowywane na amerykańskich serwerach. Dostawca tego
systemu przystąpił do programu Privacy Shield. - E-konsultacje
odbędą się w terminie zarezerwowanym przez Klienta i potwierdzonym przez
Usługodawcę. Usługodawca w celu realizacji Umowy o świadczenie usługi
E-konsultacje będzie porozumiewał się z Klientem drogą korespondencji
e-mail wysyłając wiadomości na adres wskazany przez Klienta przy
dokonywaniu rezerwacji E-konsultacji. - E-konsultacje
prowadzone w sposób wybrany przez Klienta:- telefonicznie –
Usługodawca wykonuje połączenie na własny koszt do Klienta na numer telefonu
zarejestrowany na terenie Polski; - online – za pośrednictwem aplikacji Google Meets lub innej aplikacji
dostępnej online – Usługodawca przesyła Klientowi wszelkie niezbędne informacji
do logowania do aplikacji i ponosi opłaty związane z korzystaniem z aplikacji
na czas E-konsultacji, poza opłatą za połączenie z siecią Internet przez
Klienta.
- telefonicznie –
- E-konsultacja
może być wykorzystana w ciągu 30 dni roboczych od momentu zakupu. Po
upływie 30 dni roboczych usługę uznaję się za wykonaną.
Łączna cena
- Cena za
świadczenie danej usługi E-konsultacje jest uwidoczniona na Stronie i
zawiera wszelkie należne cła i podatki. Klient w przypadku wyboru
świadczenia usługi E-konsultacji online ponosi koszt dostępu do sieci
Internet. - Klient
wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Usługodawcę faktur w
formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w
formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta podczas
rezerwacji terminu E-konsultacje.
Stosowana procedura rozpatrywania reklamacji
- Podstawa
i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Konsumenta są określone
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie
Cywilnym. - Odpowiedzialność
względem Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona. - Konsument
może złożyć reklamację na przykład:
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: alicja@jakurzadzicwnetrze.pl
- Usługodawca
ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta nie później niż w terminie 30 dni
kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Konsument zażądał wymiany
rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny,
określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie
ustosunkował się do tego żądania w terminie 30 dni kalendarzowych, uważa
się, że żądanie to Usługodawca uznał za uzasadnione.
Dane osobowe
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje. Klient nie jest uprawniony do podawania jako swoich danych osobowych podmiotów trzecich.
Wszelkie kwestie odnoszące się do ochrony danych osobowych zostały szczegółowo uregulowane w Polityce Prywatności.
Wymagania techniczne do współpracy z systemem teleinformatycznym usługodawcy i realizacji umowy o świadczenie usługi E-konsultacje
Do zawarcia i realizacji Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje niezbędne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w przeglądarkę internetową: Mozilla Firefox ,Internet Explorer , Google Chrome ,Safari oraz dostęp do poczty elektronicznej (ważny i aktywny adres e-mail), klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, a także włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript, a także w przypadku wybrania telefonicznego sposobu realizacji umowy na usługi E-konsultacje zarejestrowanego numeru telefonu na terenie Polski.
Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
Klient obowiązany jest do korzystania ze Strony i E-konsultacji w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami. Klient winien mieć na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy
- Klient
będący Konsumentem może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy
zawartej ze Usługodawcą, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów
innych niż przewidziane przepisami prawa i wskazane w Regulaminie. Do
zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia Usługodawcy o
odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Uprawnienie to nie
przysługuje w przypadkach opisanych w niniejszej sekcji poniżej. - Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: drogą korespondencji e-mail na
adres : alicja.jakurzadzicwnetrze@gmail.com - Bieg
terminu do odstąpienia rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. - W
przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. - Prawo
odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca
wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena
lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest
produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta
lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której
przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub
mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem
świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub
ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są
napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy
sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni
i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sprzedawca nie ma
kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby sprzedawca do niego
przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów;
(9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie
dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
(11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w
zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie
oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści
cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o
utracie prawa odstąpienia od umowy.
Możliwość skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur
- Zgodnie
z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia
21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów
konsumenckich Konsument ma możliwość złożenia skargi za pośrednictwem
platformy ODR pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show. - Platforma
ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy
konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi
interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej
obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego
rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. - Konsument
posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie wniosku o
rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub
złożenie wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej.
Postanowienia końcowe. Zmiany regulaminu
- Umowa o
świadczenie usługi E-konsulacje zawierane są w języku polskim. - Wszelkie
ewentualne spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania Umowy o
świadczenie usług E-konsulacje z Klientem niebędącym Konsumentem
rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy. - Usługodawca
uprawniony jest do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej
jednej z niżej wskazanych ważnych przyczyn:- konieczność zmiany Regulaminu
z uwagi na zmianę przepisów prawa wpływającą na jego treść; - konieczności
dostosowania Regulaminu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych
wydanych przez odpowiedni organ; - zmiany sposobu
świadczenia usług drogą elektroniczną spowodowanej przyczynami technicznymi; - zmiany zakresu lub
zasad świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez wprowadzenie
nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług
oferowanych Klientowi; - konieczność usunięcia
niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które pojawiły się w Regulaminie; - zmiany danych
identyfikujących Usługodawcę, w tym danych teleadresowych; - zmiany sposobów
płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu; - przeciwdziałanie
nadużyciom; - zmiany warunków korzystania ze Strony, mająca na celu poprawę obsługi
Klientów.
- konieczność zmiany Regulaminu
- Wyżej
wskazany katalog przyczyn do zmiany Regulaminu jest zamknięty. - Klient
nie jest zobowiązany do złożenia jakiejkolwiek kaucji, czy udzielenia
innych gwarancji finansowych Usługodawcy. - Regulamin
jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie
internetowej pod domeną www.jakurzadzicwnetrze.pl w taki sposób że możliwe
jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.