Regulamin konsultacji

Regulamin E-konsultacji

Regulamin E-konsultacji w aktualnej wersji obowiązuje od dnia 15.08.2020

Regulamin określa prawa i obowiązki Usługodawcy i Klienta związane z umową o świadczenie usługi E-konsultacje zawieranej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonej pod domeną www.jakurzadzicwnetrze.pl, w tym zasady i tryb wykonywania przez Klienta będącego konsumentem prawa odstąpienia od umowy.

Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniżej wskazane pojęcia mają następujące znaczenie:

  1. Dzień Roboczy– każdy dzień od
    poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
    1. Klient – osoba fizyczna
      posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka
      organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność
      prawną mająca odpowiednio miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie
      Rzeczypospolitej Polskiej;
    2. Konsument – Klient będący osobą
      fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych,  która zawarła
      lub zamierza zawrzeć Umowę o świadczenie usługi E-konsultacje z Usługodawcą
      niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    3. Kodeks cywilny– ustawa kodeks
      cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
    4. E-konsultacje– usługa, świadczona
      przez Usługodawcę lub podmioty trzecie, prowadzona za pośrednictwem Internetu
      lub telefonicznie będąca przedmiotem Umowy o świadczenie usługi E-konsultacji
      między Klientem a Usługodawcą;
    5. Regulamin– niniejszy regulamin;
    6. Strona– strona internetowa
      Usługodawcy dostępna pod domeną www.jakurzadzicwnetrze.pl
    7. Usługodawca– Apartovia, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i
      Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej
      przez ministra właściwego do spraw gospodarki,  os.Miodowe 10/3, 62-050
      Krosno, posiadająca numer NIP 6961717512
    8. Umowa o świadczenie
      usługi E-konsultacje 
      – umowa o świadczenie usługi
      E-konsultacje zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą za
      pośrednictwem Strony, na podstawie której Usługodawca zobowiązany jest do
      wsparcia z zakresu projektowania wnętrz w wymiarze czasu wskazanym na Stronie,
      a Klient do zapłaty ceny;
    9. Ustawa o prawach
      konsumenta
      – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna ale konieczna do zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje.

Umowa o świadczenie usługi E-konsultacje. Sposób i termin spełnienia świadczenia

  1. W celu
    rozpoczęcia procedury zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje
    należy wybrać jedną z dostępnych opcji E-konsultacji:
    1. Konsultacja
      do 30 minut
    2. Konsultacja
      do 60 minut;

następnie kliknąć „Zapisz się na E-konsultacje” a następnie uiścić odpowiednią opłatę.

  1. Umowa o
    świadczenie usługi E-konsultacje między Klientem a Usługodawcą zostaje
    zawarta z chwilą przesłania Klientowi drogą korespondencji e-mail przez
    Usługodawcę potwierdzenia rezerwacji terminu E-konsultacji i zapłaty ceny.
  2. W
    przypadku rezerwacji terminu E-konsultacji bez uiszczenia opłaty przez
    Klienta Usługodawca prześle Klientowi numer rachunku bankowego do
    uiszczenia opłaty za E-konsultacje na adres e-mail wskazany podczas
    rezerwacji terminu E-konsultacji.
  3. Usługodawca
    nie jest zobowiązany do osobistego świadczenia E-konsultacji, może
    powierzyć realizację Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje podmiotom
    trzecim.
  4. Umowa o
    świadczenie usługi E-konsultacje ma charakter jednorazowy i zostaje
    zawarta na czas realizacji usługi E-konsultacje, co oznacza, że Klient
    rezerwując nowy termin E-konsultacji i uiszczając cenę zmierza do zawarcia
    nowej Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje.
  5. Usługodawca
    korzysta do rezerwacji terminów E-konsultacji oraz realizacji Umowy o
    świadczenie usługi E-konsultacje z rozwiązań informatycznych oferowanych
    przez podmioty trzecie, co wiąże się z koniecznością powierzenia im
    przetwarzania Twoich danych. Z uwagi na korzystanie z systemu ScheduleOnce dane osobowe mogą być przekazywane do Stanów
    Zjednoczonych i przechowywane na amerykańskich serwerach. Dostawca tego
    systemu przystąpił do programu Privacy Shield.
  6. E-konsultacje
    odbędą się w terminie zarezerwowanym przez Klienta i potwierdzonym przez
    Usługodawcę. Usługodawca w celu realizacji Umowy o świadczenie usługi
    E-konsultacje będzie porozumiewał się z Klientem drogą korespondencji
    e-mail wysyłając wiadomości na adres wskazany przez Klienta przy
    dokonywaniu rezerwacji E-konsultacji.
  7. E-konsultacje
    prowadzone w sposób wybrany przez Klienta:
    1. telefonicznie –
      Usługodawca wykonuje połączenie na własny koszt do Klienta na numer telefonu
      zarejestrowany na terenie Polski;
    2. online – za pośrednictwem aplikacji Google Meets lub innej aplikacji
      dostępnej online – Usługodawca przesyła Klientowi wszelkie niezbędne informacji
      do logowania do aplikacji i ponosi opłaty związane z korzystaniem z aplikacji
      na czas E-konsultacji, poza opłatą za połączenie z siecią Internet przez
      Klienta.
  8. E-konsultacja
    może być wykorzystana w ciągu 30 dni roboczych od momentu zakupu. Po
    upływie 30 dni roboczych usługę uznaję się za wykonaną.

Łączna cena

  1. Cena za
    świadczenie danej usługi E-konsultacje jest uwidoczniona na Stronie i
    zawiera wszelkie należne cła i podatki. Klient w przypadku wyboru
    świadczenia usługi E-konsultacji online ponosi koszt dostępu do sieci
    Internet.
  2. Klient
    wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Usługodawcę faktur w
    formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w
    formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta podczas
    rezerwacji terminu E-konsultacje.

Stosowana procedura rozpatrywania reklamacji

  1. Podstawa
    i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Konsumenta są określone
    powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie
    Cywilnym.
  2. Odpowiedzialność
    względem Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  3. Konsument
    może złożyć reklamację na przykład:

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: alicja@jakurzadzicwnetrze.pl

  1. Usługodawca
    ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta nie później niż w terminie 30 dni
    kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Konsument zażądał wymiany
    rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny,
    określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie
    ustosunkował się do tego żądania w terminie 30 dni kalendarzowych, uważa
    się, że żądanie to Usługodawca uznał za uzasadnione.

Dane osobowe

Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne lecz niezbędne do zawarcia Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje. Klient nie jest uprawniony do podawania jako swoich danych osobowych podmiotów trzecich.

Wszelkie kwestie odnoszące się do ochrony danych osobowych zostały szczegółowo uregulowane w Polityce Prywatności.

Wymagania techniczne do współpracy z systemem teleinformatycznym usługodawcy i realizacji umowy o świadczenie usługi E-konsultacje

Do zawarcia i realizacji Umowy o świadczenie usługi E-konsultacje niezbędne jest posiadanie komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w przeglądarkę internetową: Mozilla Firefox ,Internet Explorer , Google Chrome ,Safari oraz dostęp do poczty elektronicznej (ważny i aktywny adres e-mail), klawiaturę lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, a także włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript, a także w przypadku wybrania telefonicznego sposobu realizacji umowy na usługi E-konsultacje zarejestrowanego numeru telefonu na terenie Polski.

Zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym

Klient obowiązany jest do korzystania ze Strony i E-konsultacji w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami. Klient winien mieć na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

Sposób i termin wykonania prawa odstąpienia od umowy

  1. Klient
    będący Konsumentem może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy
    zawartej ze Usługodawcą, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów
    innych niż przewidziane przepisami prawa i wskazane w Regulaminie. Do
    zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia Usługodawcy o
    odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Uprawnienie to nie
    przysługuje w przypadkach opisanych w niniejszej sekcji poniżej.
  2. Oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: drogą korespondencji e-mail na
    adres : alicja.jakurzadzicwnetrze@gmail.com
  3. Bieg
    terminu do odstąpienia rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
  4. W
    przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
  5. Prawo
    odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w
    odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca
    wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany
    przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
    Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
    (2) w której cena
    lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
    sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest
    produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta
    lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której
    przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub
    mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem
    świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego
    po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub
    ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
    dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po
    dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie
    połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są
    napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy
    sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni
    i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi sprzedawca nie ma
    kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby sprzedawca do niego
    przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
    sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
    konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne
    do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
    przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów;
    (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
    albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
    opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie
    dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w
    zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
    rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
    wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie
    oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści
    cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
    świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
    terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawcę o
    utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

  1. Zgodnie
    z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia
    21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów
    konsumenckich Konsument ma możliwość złożenia skargi za pośrednictwem
    platformy ODR pod adresem https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
  2. Platforma
    ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy
    konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi
    interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej
    obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego
    rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
    internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  3. Konsument
    posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń, na przykład poprzez złożenie wniosku o
    rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub
    złożenie wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego
    inspektora Inspekcji Handlowej.

Postanowienia końcowe. Zmiany regulaminu

  1. Umowa o
    świadczenie usługi E-konsulacje zawierane są w języku polskim.
  2. Wszelkie
    ewentualne spory powstałe w wyniku zawarcia i wykonywania Umowy o
    świadczenie usług E-konsulacje z Klientem niebędącym Konsumentem
    rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.
  3. Usługodawca
    uprawniony jest do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia co najmniej
    jednej z niżej wskazanych ważnych przyczyn:
    1. konieczność zmiany Regulaminu
      z uwagi na zmianę przepisów prawa wpływającą na jego treść;
    2. konieczności
      dostosowania Regulaminu do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych
      wydanych przez odpowiedni organ;
    3. zmiany sposobu
      świadczenia usług drogą elektroniczną spowodowanej przyczynami technicznymi;
    4. zmiany zakresu lub
      zasad świadczenia usług świadczonych drogą elektroniczną poprzez wprowadzenie
      nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług
      oferowanych Klientowi;
    5. konieczność usunięcia
      niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które pojawiły się w Regulaminie;
    6. zmiany danych
      identyfikujących Usługodawcę, w tym danych teleadresowych;
    7. zmiany sposobów
      płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
      postanowień niniejszego Regulaminu;
    8. przeciwdziałanie
      nadużyciom;
    9. zmiany warunków korzystania ze Strony, mająca na celu poprawę obsługi
      Klientów.
  1. Wyżej
    wskazany katalog przyczyn do zmiany Regulaminu jest zamknięty.
  2. Klient
    nie jest zobowiązany do złożenia jakiejkolwiek kaucji, czy udzielenia
    innych gwarancji finansowych Usługodawcy.
  3. Regulamin
    jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie
    internetowej pod domeną www.jakurzadzicwnetrze.pl w taki sposób że możliwe
    jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
Close